رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دل ندهم

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

Angle The sidelight shining on her face highlights her profile and each strand of hair which creates a lot more detail to the image CuteLiveGirls.com


شاید که جهان دیگری هم باشد


بهر دل تنگ همدمی هم باشد


آن روز دگر به هرکسی دل ندهم


حتی اگر عاشقی دمی هم باشد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

لایک!

سپاس بانو
پاسخ:
ممنونم عزیزم ببخش که دیر پاسخ میدم شرمنده هستم ولی خیلی گرفتارم . سپاسم نهایت ندارد از مهربانیتان
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • خیال خوب او، لبخند می شود به لبم،

    وگرنه این منِ دیوانه، غصه ها دارد‌‌...!

    ☆...
    https://img00.deviantart.net/cbd2/i/2015/161/5/f/kristina_by_emuciss-d8wqpsi.jpg
    پاسخ:
    سلام و سپاس از شما عزیز مهربان. چه تصویر زیبائی ممنونم انشاالله چیزی بنویسم که لیاقت این تصویر را داشته باشد تا از آن اسفاده بکنم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی