رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دل سپردن خطاست

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ

╰☆╮Boho chic bohemian boho style hippy hippie chic bohème vibe gypsy fashion indie folk the 70s . ╰☆╮


سپید و سیاه و سیاه و سفید


کسی روی خوش در زمانه ندید


به هرجا نظر  میکنی حسرت است


زآتش بجزدود ناید پدید


شده این جهان جای نامردمان


خوش آنکس که عزلت تواند گزید


دلم پر ز سوز است ازآن و ازین


حماری شدم بار باید کشید


چه حاصل ز نالیدن از بیش و کم


درون ِ خودِ خویش باید خزید


ندیدم به دوران دلی شادمان


فروشنده ی مهر. غم میخرید


"رسا" دلسپردن به دنیا خطاست


چو پروانه از پیله باید پرید


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

دنیا بد نیست !
میتونه خیلی هم خوب باشه ...
این ما انسانها هستیم که گاهی با کارهامون اون رو بد و زشت می کنیم ...

ولی در کل دل سپردن به دنیا خطاست...

موفق باشید
پاسخ:
اصلا دلل سپردن خطاست خدا دل رو به آدم داده چرا باید اونو بده به کس دیگری؟ بهتره خودش ازش استفاده کنه . مگر اینطور نیست؟
سلام و درود فراوان ...

حقا که دل سپردن به دنیا خطاست ...
پاسخ:
آری خیلی هم خطاست . دنیای بدی داریم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی