رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خدا نخواست

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ

Black frames with black lenses; Tortoise frames with brown gradient lenses


دستم نمیرسد که گره وا کنم ز خلق


جان آمدست از ته قلبم به توی حلق


گویا مصیبت است و غم و درد و نیستی


صاحب ندارداین جهان که بپرسد تو کیستی؟


چون بردگان اسیر و ندانیم اوکجاست


ناکام چون شویم  ،بگویند او نخواست


برما مگیر خرده که مارا جهان شکست


در گل ستان ِ غمزده هرگز گلی نَرَست


آخرچه خلقتست که تبعیض قائل است؟


اینست حال ما ز چه گویند عادل است ؟


هرکس که بیشتر به جهان ماندگار شد


درد و غمش ز یک ،بخدا گو  هزار شد


هر آنکه نامده ، برود ، پر سعادتست


شکری به عمر نیست سراسراسارت است


ما دیده ایم زیر و بم این زمانه را


ماخوانده ایم هرچه تو گوئی ترانه را


درد "رسا" نه یک که هزاز از هزارهاست


در دیده اش ز درد عزیزان غبارهاست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام :)
امیدوارم هیچوقت دردی در دل شما نباشه ...

پاسخ:
دردل هیچکس خدا کنده دردی نباشه ولی خوب دنیاست دیگه بی درد هم که نمیشه شاید این مالیتان نفس کشیدن هستش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی