رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

یار سنگدل

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۵۶ ب.ظ

Pinterest: Valeria Rodríguez


سنگدل یاری که با ما سر گرانی میکند


دل زما بردست و با دشمن تبانی میکند


دلربائی میکند پیش رقیبانم ولی


میزند آتش به جان و دلستانی میکند


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

خیلی زیبا  بود

چه قلم خوبی دارید

دلتون شاد
پاسخ:
سلام . شما محبت داردی امیدوارم همینطور باشه . دلم گرم میشه به این الطاف شما عزیزانم
  • سید مقدام حیدری
  • ای خوش آن عبدی که دل را نزد اربابش سپرد
    تا ببیند چون خدایش میزبانی می کند
    پاسخ:
    سلام . بسیا بسیار عالی . ممنونم از این پیامتان . لطف کردید که به دیدنم اومدید
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • مثل همشیشه عالی
    پاسخ:
    سلام و شما هم مثل همیشه به مادر لطف دارید و این سعادت منه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی