رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دوران پیری

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

Rain in the Window


گفتم که رها شوم ، اگر پیر شوم


از پای بیفتم و زمینگیر شوم


چشمم نه ببیندو نه گوشم شنود


از دیدن این جهان دگر سیر شوم


**********


اما تو ببین که آخر کار چه شد


بر این تن خسته ام دگر بار چه شد


آمد به سرم از آنچه میترسیدم


خواهم بدهم شرح که انگار چه شد


**********


عقل از سر من برفت و دیوانه شدم


از خویش به خویش همچو بیگانه شدم


در آینه چون نظر به خویش افکندم


بینم نه منم شبیه افسانه شدم


**********


موهای سفید و  ، صورتی رفته زرنگ


صدخط به رُخم ، چنان که برگشته ز جنگ


برچشم نه نور و بر وجودم نه توان


پیچیده به هم لهیده سرخورده به سنگ


**********


اما دلکم گرم به مانند تنور


میگرد مرا به عاشقیها مجبور


از عشق گذشته بود اندر تب و تاب


او داشت هوای روشنیها من کور


**********


دیدم چوچنین به حال خود درماندم


جای غم خود من غم دل را خوردم


دل گفت"رسا" به کار تو میخندم


عمریست که من بار ترا میبردم


**********


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • عالی عالی عالی ..................خسته نباشین
    پاسخ:
    سلام مرسی عزیزم . خوشحالم پسندیدید.
    نمیتونم به همچین شعر قشنگی احسنت نگم:)
    امیدوارم منم وقتی موی سفید داشتم دلکم همچون تنور گرم باشه:)
    پاسخ:
    سلام عزیزم . منهم امیدوارم که شما بالای صد سلا عمر کنید و موهایتان سفید سفید بشه . ولی منکه الان تقریبا سن بالائی دارم احساس میکنم خداوند همیشه ترازویش میزان است یعنی در هر شرایطی خوبی و بدی باهم هستند هر زمانی انسان دلش به چیزی خوش و ناله از دردی دارد
    این موهای سپید از هزاران در و مرجان پر بها تره بانو ...

    عمرتان دراز و سایه پر مهرتان بر سر فرزندان و دوستان مستدام :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم . محبتت بی نهایت است . کلامی ندارم در جواب اینهمه مهربانی . امیدوارم که شما هم خیلی خیلی بیشتر از من عمر کنید . ولی با عزت و سلامتی . انشا الله . باز هم سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی