رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شکوه شبنم

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۲۸ ق.ظ

Интересные картинки, цитаты


سحر گه شبنمی با چشم گریان


شکایت برد از گل سوی یزدان


زبی مهری گل خونابه دل بود


زسرتاپای غرق آب و گِل بود


کنارش شاخه ی گل شاد و شاداب


به رخ چون ماه در شبهای مهتاب


ر شبنم زنگ و بو چون نو شکفته


دو چشمانش خمارِ شب نخفته


رخش رنگین به رنگ ارغوانی


چنان چون بُردِ خوشرنگ یمانی


قدش سرو و به رنگ سبز روشن


بسان نو عروسی فخر گلشن


چنین چون دیدم از گل خنده کردم


نگه بر داور و بر بنده کردم


طلبکاریم همچون گل ز شبنم


همین خصلت بود ما را دمادم


بخود بالید گل سر بس گران کرد


رخ شبنم به زیر پا نهان کرد


نبودش در نظر بخشندگی را


چه کس داده به او سرزندگی را


ز خاطر دوش را از یاد برده


که هربرگش به زیر خاک مرده


طراوت را ز شبنم وام دارد


زلطفش عطر خوش در جام دارد


نمیدانست قدر و لطف جانان


بشد ناشکر او مانند انسان


نظرکردم بخود دیدم نهان است


همان خصلت که در گلها عیان است


ز ارزشها خبر هرگز نداریم


چو گل پا روی نعمت میگذاریم


زکار گل ز خود شرمنده گشتم


ز خلق و خو ی خود آکنده گشتم


گلایه همچو شبنم هم روا نیست


که این رسم است دنیا را بلا نیست


"رسا" از شکوه می باید دهان دوخت


ز یزدان لطف را می باید آموخت


#گیتی_رسائی


  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

خدمت رسیدم مناسبت این روز رو به مادر هنرمندم تبریک بگم و ارزوی سلامتی کنم برای سرکارعالی🌹❤🌹
ایشالا سالیان سال سایه لطف و مهربونیتون بر سر خانواده و ما باشه 🙏❤
پاسخ:
چقدر حضور عزیزانی که با حضورشان یاد آور دوران گذشته هستند دل شاد میشود . مرسی پسرم ، از ته ته قلبم شاد شدم . برایت از پروردگار روزهای خوب و خوب و خوب را آرزو میکنم . دلشادم میکنی گو اینکه میدانم لایق اینهمه مهر نیستم
سلام استاد :)

روز و عیدتون مبارک :)
پاسخ:
سلام به شما و اینهمه محبت و صمیمیت که روحم را نوازش میدهد. پقدر از خدا شاکر هستم که شما عزیزان جوان را بودم به دنیا و دیدم . برایتان از خداوندگار آرزوی بهترینها را میکنم . سپاسگزارتان هستم
سلام 
ارادت داریم 🌹

یه مصرع شعرتون رو اینجور باید خراب کنم
 که این رسم است دنیا" بی" بلا نیست 

پاسخ:
حتما شما که با دقت میخوانید حرفتان و انتخابتان صحیتر است . ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی