رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

چرا شکوه میکنی

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸ ق.ظ

Sepia-ish blonde.


ما را عذاب دادی و گفتی که


نوش باد


از روی زرد ما تو چرا شکوه میکنی؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام

بسیار زیبا بود

درود بر شما

سال نو پیشاپیش بر شما مبارک

دلتون شاد
پاسخ:
سلام من باید از شما سپاسگزار باشم . قدمتان بر دیده . عید را به  شما مهربان هم پیشاپیش تربیک میگویم و بهترینها را برایتان آرزو میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی