رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

و من پیرم

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹ ق.ظ


بمثابه گوه که هرچه عظیمتر باشد


سخت تر و منسجم تر است


انسان هم هرچه پیر تر شود


رنجها و ناکامیهایش بزرگتر و


دلش پر درد تر و روحش


پریشانتر است


و من پیرم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام بر مادر پریچهر و زیبایمان
شما هر سن و سال که باشی عزیز دل ماییی❤🌹

یاد استاد شهریار هم بخیر🌹🌹
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکند
بلبل شوقم هوای نغمه خوانی میکند....
پاسخ:
مرسی از شما و اینهمه مهرتان . خوب دلست دیگر گاهی به زمان میچسبد و میگیرد . ممنونم که به مادر لطف داری
سلام بر مادر پریچهر و زیبایمان
شما هر سن و سال که باشی عزیز دل ماییی❤🌹

یاد استاد شهریار هم بخیر🌹🌹
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکند
بلبل شوقم هوای نغمه خوانی میکند....
پاسخ:
و باز هم سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی