رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مصلحت نیست

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۳۸ ب.ظ


مصلحت نیست بگویم به تو اسرارم را


تا نخوانی و ندانی ، تو افکارم را


ترسم آنست که سوزت جگرت برحالم


بگشائی ز ترحم گره ی کارم را


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

گیتی عزیزززززز
نمیدونی چه حس خوبی به ادم دست میده وقتی خودش سرودن بلد نیست و میاد اینجا افکار و عقایدش رو از زبون شما به قلم شعر میخونه❤❤❤
بگشایی ز ترحم گره ی کارم را...
پاسخ:
سلام عزیزم . خوشحالم کردی . کامنتهات کلی به دلم نشست . احساس خوبی به من دست داد . فکر اینکه کسی انسان را درک میکند و حرفهایش را میفهمد سعادت است . سپاس از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی