رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ارث و میراث

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۱۵ ب.ظ

Los maravillosos efectos del AGUA...!


مادرم رفت و بسی درد


برایم بگذاشت


ارث و میراث من سوخته دل


رسوائیست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

قشنگه!!

ولی مثل همه شعراتون غمگین و تلخه!!!

دلتون شاد!!!
پاسخ:
سلام به شما و لطف بی نهایتتون . بله درسته تلخه . شرمنده که نوشته هام شما را گویا آزده میکنه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی