رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

کاشف دل

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۵ ق.ظ

.Sweet Dreams My Love


کاشف دل را


نمیدانم که بود


یاکه فارغ بود


یا دیوانه بود


# گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

علیک سلام
پاسخ:
ممنونم از بزرگواری شما عزیز

آنگاه که سیمانِ مُرده جای کاهگل نشیند و قیرِ آسفالتها جای سبزه و گُل، و اقیانوس ستارگان در فروغ سرد اختراع ادیسون ناپدید شوند، شاعران در عسرتند
پاسخ:
سلام به شما . بسیار زیبا و جالب . دقیقا همینطور است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی