رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

رنگ افق

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ق.ظ

<3


آفاق را چو خداوند آفرید


همرنگ خون دل


به شفق رنگ و رو نهاد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

قشنگ گفتید خانم گیتی!!!

چه مادر فرهیخته ای هستید باز هم میگم  خوشا به حال فرزندان و نوه های شما!!!
پاسخ:
شما لطف دارید . خدا شما فرزندانم را نگهبان باشد. نه من ارزش دارم و نه آنها مثل شما فکر میکنند . سعادت من این احساسات شما عزیزانم است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی