رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خویشتن داری

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۲ ب.ظ

The Fall Hanna Dress | Piper & Scoot @breeag @africash


چون بلا ، صد درد بر جانم نشست


همچو تیری شد ، پرو بالم شکست


خویشتن داری خیال خام شد


کو امیدی؟ کی توان زین دام جست؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • بهرنگ قدوسی
  • 🤗🤗🤗🤗🤗🤗  خیلی قشنگه عزیزم

    پاسخ:
    سپاسگزار مهر شما هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی