رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

کویر عشق

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۰ ب.ظ

Color Splash


سرما زده در


کویر عشقیم


اما


دلمان هنوز گرم است


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

  • chefft.blog.ir 💞💕
  • بله 
    ممنون از لطفتون

    پاسخ:
    خواهش میکنم وظیفه بود . خوشحالم که درست عمل کردم
  • بهرنگ قدوسی
  • بله مرسی  دنبال شد 🤗🤗🤗🤗
    پاسخ:
    الهی شکر . خوشحالم
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • عالی بود
    در صورت تمایل وبلاگ ما را دنبال کنید
    پاسخ:
     ممنونم میشه راهنمائی کنید چطور باید شما را دنبال کنم ؟
  • بهرنگ قدوسی
  • عاشقی  گیتی خانم؟

    خیلی زیبا بود 😍😍😍
    پاسخ:
    انجام دادم نمیدونم درسته یا نه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی