رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

سوخته پر

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ق.ظ


آتش مزن به سوخته پرِ بینوای زار


هرگز نگفته کس که خداهای ما جداست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • سعید سعیدی
  • معرفی کتاب: 

    دل و ذهن و وجدان

    ... اصلاً خلاف وگناه محصول استقلال ذهن و دل از یکدیگر است و نیز کلیه تناقضات روانی و استهلاک وجودی انسان و عذابها حاصل این جدائی و استقلال است و این علت دوگانگی ذاتی وجود انسان است وعلت همه ریاها و اختلالات عصبی و روانی و درگیریهای درونی و بیرونی و نیز علت پوچی ها.

    و ذهن مثل قوه مقننه است و دل هم قوه مجریه. و آنچه که وجدان نامیده می شود جریان و یا میدان ارتباطی بین دل و ذهن است که در حکم قوه قضائیه می باشد. آنجا که دل، موافق انتخاب درست ذهن، انتخاب و عمل می کند، وجدان هم راضی و آرام است و در غیر اینصورت متشنج و نا آرام می باشد و صاحبش را بیقرار و رنجور می نماید و این همان اجر و جزاست.

    استاد علی اکبر خانجانی 

    کتاب شناخت شناسی ص 87


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی