رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دو فریب

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ب.ظ

So beautiful


خوش باش  که بازیچه ی دست


دو فریبیم


با جبر بیاورده و


با جبر ترا برد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

باجبر بیاورده و باجبر تورا برد...

بازهم خیلی عالی👍👍👍👍👍
با جبر شروع شود و باجبر تمام شود و منت اختیار برسرمان میذارن !!
پاسخ:
سلام . بخدا غیز از این نیست . بابانخواستیم . این دنیا و تمام خوبیهاش مال خودت و اونهائیکه بهشون نظر لطف داری . یعنی دزدا و ........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی