رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

یک بام و دو هوا

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۱ ق.ظ

Anything that annoys you is teaching you patience. Anyone who abandons you is teaching you to stand up on your own two feet. Anything that angers you is teaching you forgiveness and compassion. Anything that has power over you is teaching you to take your power back. Anything you hate is teaching you unconditional love. Anything you fear is teaching you courage to overcome your fears.


درمانده زگفتنم . بسی سخت


گردیده جهان به کام من تلخ


آسوده کجا توان بیاسود؟


از غم شده جان من غم آلود


یک بام و دوصد هواست اینجا


ماندم به خدا.کجاست اینجا؟


بردرد . دوا نیافریدی


با روی زمین مرا ندیدی


فریاد به آسمان رساندم


دریاست  سرشک دیده گانم


دریاب خدا. جهان خرابست


بیداد چرا فقط جوابست؟


خوانِ تو برای اغنیان باز


سهم فقرا ست سوخت و ساز


دادی تو نوید. کجاست امید؟


نوری تو ولی. به ما نتابید


کفراست "رسا" مکن شکایت


درد است کجا کنم روایت؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

دریاب خدا جهان خراب است
👏👏👏  واقعا همینطوره...
درد است کجا کنم روایت ؟؟؟


خیلی زیبا بود مادر گرامی و عززززیییزززز🌹🌹🌹 هزاران گل تقدیم درک عمیق و زبان هنری شما
پاسخ:
سلام به مهربانترین عزیزم

از اینکه اینهمه به یادم هستی دلم غرق لذت میشود

حتما به دیدارت میایم در سفر بودم مرا ببخش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی