رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دل هامون

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۶ ق.ظ

lovely.... عدینی بالوفاء ، فأعدک أن آتیک بالقمر موثقاً أو عزّ ، فآتیک بالسماء  ...


تمام آبِ جهان اشک چشم مجنون است


عجب مدار .که سرچشمه اش دل خون است


دلی اگر نشود خون .کجاست آب حیات؟


زقطره اش دل هامون چو رود کارون است


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام

عالی شعر مگید!!  سپاس خانم گیتی
پاسخ:
سلام

محبت داری عزیزم . دلم رو شاد میکنی. خودم رو لایق اینهمه مهر نمی بینم.

سعادت است حضورت دل به امیدت دارم
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • سلام
    خیلی خیلی شعر قشنگیه،
    مرسی
    👏👏
    پاسخ:
    سلام به شما

    عزیزم من شعر که نمیگم با قلم و کاغذ درد دل میکنم

    خوب عمر که زیاد شود درد ها هم زیاد میشود و شنونده کم

    دیگر کسی حوصله شنیدن صدایم را ندارد . سعادتی هست حضور شما عزیزانم

    یکدنیا ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی