رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مرده دل

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ


پرسید یکی صاحب این


مرده ی دل کیست؟


گفتم که بجز من به خدا


هیچکسی نیست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • chefft.blog.ir 💞💕
  • مرسی از دعای قشنگتون🙏🌷😊
    پاسخ:
    سلام . خواهش میکنم عزیزم . امیدوارم که دعایم در مورد تمام عزیزانم که شما هم از آن دسته هستید پیش خداوند ارزش داشته باش. . سپاس از شما
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • ان شاء الله همیشه دلتون شاد باشه و سرزنده باشین🌷🌷💚
    پاسخ:
    سلام به تو مهربانم . منهم برای تو عزیز یکدنیا خوشی و سعادت و موفقیت از درگاه ایزد منان آرزودارم خوشحالم که به دیدن مادر میائی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی