رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خواب دوشین

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۷ ق.ظ

 

شدم سوداگر عشق دروغین

 

چنان جون مترسک ، با قلب چوبین

 

به جز حسرت نبردم ره به جائی

 

فقط خوابست ، آنهم خواب دوشین

 

#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • سعید سعیدی
  • یگانگی ذهن و دل

    ۳۴- ... پس بدان که رسیدن ذهن به دل و یکی شدنشان، بزرگترین واقعه ممکن در جهان آفرینش است که وقوع نفس واحده در انسان است و این وصال جز به یاری کسی که خود به نفس واحده در خود رسیده، ممکن نیست. و جز به یاری او نمی توان به خدا رسید یعنی بواسطه انسانی که خود مظهری از نفس واحده است و ظاهر و باطن و ذهن و دلش یگانه شده است.

    ۳۵- ابرار چون به مقام قرب می رسند (مقربین) در آنجا از شرابی سر به مُهر می نوشند که به قدرت مستی آن قدرت تنفیس در نفس واحده را می یابند...

    استاد علی اکبر خانجانی

    کتاب خداشناسی امامیه جلد پنجم ص ۸۶۳

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی