رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

صبر

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰ ب.ظ
"Flying Up."  A dancer in a leotard poses as up surging toward the heavens.  The leotard blends into her skin, just as she blends into her surroundings.  Oil painting by Leonid Afremov.  (srb)

گفتند صبور باش

جهان می گذرد

این صبر مرا

ز شعله خاکستر کرد

#گیتی_رسائی
  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

:(((   

قشنگ بود!!!

دلتون شاد!!
پاسخ:
سلام مثل همیشه لطف شما دلم را شاد میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی