رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ما را خبر مکن

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ب.ظ

Top 40 Pictures Of Girls And Flowers


ما را تو مکن خبر ز احوال خودت


خوش باش بکن حال تو با حال خودت


ما را بسپار دست غمها و برو


ما فکر تو هستیم . توئی خال خودت


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

  • chefft.blog.ir 💞💕
  • خیلی شعر زیبایی بود
    مرسی🙏🙏
    پاسخ:
    سپاس از شما عزیز . خوشحالم که پسندیدید. برگ سبزیست ( البته خیلی هم سبز نیست)
    چه  بی وفا!!! باز هم میگم  زیبا بود!!

    سپاس خانم  گیتی!!
    پاسخ:
    و من باز هم و بارها از شما ممنونم . سعادتیست مثل شما دوستی داشتن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی