رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بیگانه آشنا

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۳ ب.ظ


بیگانه باش  بام منِ


بیگانه آشنا


هرضربه ای که خورده ام


از دوست بوده است


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

و اینطور شد که من دلخوش به محبت غریبه ای شده ام....

سلام.
چقدر زیبا مینویسید خانوم رسائی🌷

چرا جعبه دنبال کننده اضافه نمیکنید که بقیه بلاگر ها هم
استفاده کنن از اثارتون؟ 
پاسخ:
سلام آقای خاص . ممنونم از شما و محبتتون . بلد نیستم اگر یادم بدهید سپاسگزارتان میشوم . راستش من خیلی نا بلد هستم هر راهنمائی که بفرمائید با کمال میل پذیرا هستم
افسوس
پاسخ:
سلام و تشکر یک دنیا از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی