رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

چه اسان میشود

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ق.ظ

Briar tea with autumn swirl by dinabelenko


دردهایم را به هر کس گفته ام


سرتکان داده سپس خندیده است


وه چه آسان میشود از درد هم


بگذریم و خنده بر لب آوریم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

کاش اینطور بود!!

قشنگه  ولی پر غمه!!
پاسخ:
مثل دل اینزورهای همه . دل بی غم درین عالم نباشد خصوصا وقتی با اینهمه بلایای آسمانی روبرو هستیم و دستمان کوتاه است
آه ه ه ه
سلام
عالی بود
پاسخ:
سلام به شما و اینهمه محبت . خوشحالم که به دلتان نشسته . حتما خدمت میرسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی