رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

وصله ی درد

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

Leaves of Grass by Jesse Herzog - Photo 131866917 - 500px More


من وصله زدم ز درد بر خویش بسی


از دوست و از دشمن و از خار و خسی


آنسان که ز بود من نشان نیست به دهر


دیگر به سرم نیست هوا و هوسی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام
حالتون خوب!

شعراتون زیباست!!

دلتون شاد!!
پاسخ:
سلام و. ممنونم از اینهمه محبت و. دلم را شاد میکنید . خوشحالم که به دلتان نشست . باز هم سپاس
  • افزایش بازدید سایت
  • وقت معتبر شدن وب سایت شماست .
    پیشنهاد می کنم با پکیج های سامانه شیک رنک رتبه سایت خود را بصورت فوری و طبیعی افزایش دهید .

    1- سفارش پکیج ورودی گوگل


    و ده ها خدمات حرفه ای دیگر ..
    همین امروز شمارشگر سایت خود را منفجر کنید .
    سامانه شیک رنک دارای لوگوی دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن
    پاسخ:
    سپاس از شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی