رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گوئی بگذر

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۴ ب.ظ

Beautiful iPod touch / iPhone background


ساده باشد که به هر دلشده گوئی بگذر


گر جفا دید زنی خنده بگوئی بگذر


درد دارد که بسوزد نبود همنفسی


بی خیال از غم دل آئی گوئی بگذر


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

عالی
پاسخ:
سلام تشکر میکنم از شما . خوشحالم که مورد لطف شما قرار گرفت این دلنوشته ی ناقابل من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی