رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ناز اجل را کشیدم

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶ ب.ظ

Senior


مده رنجم که من از غم بریدم


بجز درد و غم از دنیا ندیدم


به مردن گشته ام راضی، ندانی


چقدر ناز اجل را من کشیدم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

ایشششالا که حالا حالاها زنده باشید و کامروا 🌹❤


من با موبایل میام و شکلهای گوشی رو میذارم . نمیدونم این گلهایی که میذارم برای شما تو کامپیوتر باز میشه یانه !؟ 
پاسخ:
سلام و صبح قشنگتون به خیر . نه عزیزم باز نمیشه . متاسفانه . مثل اینکه من شانس ندارم . به هرحال میدونید که خیلی برام با ارزشه . سپاسگزارتان هستم همینکه به یادم هستید و میائید به دیدنم یکدنیا برام مهمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی