رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

آینه امانت دار است

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ب.ظ

.This piece is very different, but still inspirational in the fact that having something missing of the woman but then through her face showing how she really feels, like a fear inside her head. This has given me an idea to use my text and word this way, where the missing part of the person is the words come out to say how that person is really feeling. #hiddenthoughts


وفاداری آینه را می ستایم


هنوز ترا همانطور که در آن


نقش بستی به من


نشان میدهد


موهایت هنوز سیاه است


صورتت هنوز رد پای زمان را


تجربه نکرده


نگاهت هنوز پر از عشق است


نه انگار که سالها از آن نگاه


میگذرد


آری آینه امانت دار خوبیست


ترا برای من نگه داشته


میداند دوستت دارم


#گیتی_رسائی


  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • اندیشه پنهان
  • از وبلاگ من نیز دیدن فرمایید
    پاسخ:
    سلام به شما حتما خدمت میرسم . ممنوننم از این دعوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی