رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مرام دیوانگان

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ

"Descobre que só porque alguém não o ama do jeito que você quer que ame, não significa que esse alguém não o ama com tudo que pode , pois existem pessoas que nos amam, mas simplesmente não sabem como demonstrar isso." William Shakespeare


آنچنان آرزومندت هستم


که گاه دیوانگی به سراغم می آید


میخواهم از قفایت بیایم


شاید سایه ام بر سایه ات بنشیند


در مرام دیوانگان اینهم وصالیست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • chefft.blog.ir 💞💕
  • سلام
    لایک به شعرهای زیباتون💙💙
    پاسخ:
    سلام به شما عزیزم . لطف داری به مادر . خوشحالم که به دلت نشسته . تحقه ای ناچیز است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی