رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دار مکافات

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ب.ظ

#HairStraighteningBrush, #haircurler, #facebrush, #makeup, #fashion, #beauty, #girl, #trend, #clothes, #eye, #halloween


جهان دار مکافات است ، یارب


نه بیداری، همه خوابست یارب


چنان بازیچه ما را آفریدی


چرا گفتی سپاسم گوی ، یارب؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

خیلی جای سعادتمندیدی منه که به افکار شما نزدیک باشم
از قرار معلوم فاصله سنیمون شاید زیاد باشه ولی تجربمون نزدیک بهم...

برای خالی نبودن عریضه این شعر حکیم بزرگوار خیام رو هم چراغ محفل کنیم




یک روز ز بند عالم آزاد نیم

یک دمزدن از وجود خود شاد نیم

شاگردی روزگار کردم بسیار

در کار جهان هنوز استاد نیم

پاسخ:
سلام به شما عزیز مهر بانم . شعرتون واقعا به دلم نشست . به قول معروف (جانا سخن از زبان ما میگوئی). سپاس از شما و همه ی الطافتان
جهان دار مکافات است یا رب...

براستی ما کجا و در کدوم زندگی قبل از این دنیا بد کردیم که در این دنیا باید مکافات بشین و حساب پس بدیم ؟!

چه اسرار و سوالات بی پاسخی که در این دنیا و زندگی  نیست ... !!!
پاسخ:
سلام به شما . چقدر با همه ی فاصله  سنی مثل من فکر میکنی این برای من بسیار سعادت هست . البته دلم نمیخواست که در این زمان شما مثل من فکر کنی . اما چه میشود کرد . باید ساخت . ضمنا بهتر است انسان زیاد فکر نکند چون نهایت به ناکجا آبادی میرسد که من رسیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی