رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خدایا توبه کردم

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹ ب.ظ

Beautiful Red Fox


خوشا آنانکه دل از تو بریدند


ترا دادند و ، دنیا را خریدند


زهر نعمت که دادی زآنشان  بیش


ز انسانیت و انسان غریبند


********


حرام ما به آنان نوش جان شد


بلای جان ما، دور زمان شد


چو پرسیدم ، زبانم را بریدند


همه ایمان ما حدس و گمان شد


********


نشانِ بودنم ، فریاد و داد است


گذشت روزگارانم چو باد است


نمی فهمم کجا هستم چه حالم


چو من مادر درین دنیا نزادست


********


زبس نالیده ام رنجور و زردم


همیشه همنشین آه و دردم


"رسا" جبر زمانه بودن ماست


بد اَر کردم . خدایا توبه کردم


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

ردّ دستان خالیم

ناپیداست

دستی بکش

به گونه های دفتر شعرم

هرس کن فاصله های هرزه را

هوائی بنشان

در گلوی واژه های مرده ام

تا سر زند از

لا به لای لمس تنت

پونه زاران بارانی

در صدایِ

 چشمه سار دستانت

و آواز چکاوک انگشتانم

پاسخ:
مثل همیشه یکه تاز انتخاب زیبائیها هستی . خوشحالم از حضور شما عزیز
عالیی
عاااللیییی
فوق العاده 👌
"  'رسا' جبر زمانه بودن ماست " 

سلااام و درووود بر مهربانوی عزیزمممم گیتی شعر و شاعری
پاسخ:
سلام من به شما که حضورت دلم را گرم میکند و روحم را آرامش میدهد. خوشحالم که هستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی