رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ماران قاشیه

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ

Tommy Ingberg pressure under thinking or vice versa


گویا خدای هم دگر از ما بریده است


آدم سرشته بود. به شیطان رسیده است


در این زمان ز خصلت انسان نشانه نیست


دیو و دد است آنکه خدا آفریده است


در سینه جای دل بمثل سنگ خاره است


نقش خدای از رخ ما پر کشیده است


با نام حق به خون یتیمان وضو کنیم


شب را نشانه گرده و گویا سپیده است


صد موعظه به سوز به منبر همی کنند


بس شر ز مفسدو  شیطان خریده است


یزدان شدست رونق بازار کسبشان


چشم حیایشان که خدا را ندیده است


بر پشت جاهلان بنشستند شاهوار


جهل است آنکه پشت کسان را خمیده است


با صد خرافه بر همگان سروری کنند


فحشاگری که  فاقه حسن حمیده است


صدها نقاب  روکش روی پلیدشان


گر خط به خط کنم بخدا یک جریده است


دل خون شدست بسکه"رسا " دیده عیبها


چون مار قاشیه تن و جان را گزیده است


#گیتی_ رسائی





  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام

به بههه
افرییین
ازون شعرهای حکمت انگیز که چندبار بخونیم و حسرت بخوریم و عبرت ببریم...
دستمریزاد
پاسخ:
سلام به شما مهربانترین مهربانم

خوشحالم که به دلتان نشسته

گاها از این حرفها که به بعضی ها خوش نمی آید میزنم

ولی فضا امن نیست

منهم که هم ترسو هستم و هم گرفتار عیال و اولاد و نوه

ولی دلم که به درد می آید دیگر قلم از من و عقلم جلو می افتد

خوشحالم که خوشتان آمده

سپاس از شما که همیشه مادر را یاری کرده اید
  • نمونه پایان نامه
  • مرسی عالی بود
    پاسخ:
    ممنونم از اینهمه لطف شما مهربان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی