رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

تیر عشق

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ب.ظ


دل من دشت جنون بود و نمیدانستم


سینه ام غرق به خون بود و نمیدانستم


غرق بودم به خیالاتی و خوابی دلخوش


تیر عشقی به تنم بود و نمیدانستم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • مجنونِ لیلی
  • سلام بر شما هنرمند عزیز 

    این وب سرشار از ادبیات و هنره و مهم تراز همه  این نعمت بالایی است که خدا فقط به یه سری بنده های خاصش داده ( و گویا ما را فقط برای تماشا آفریده است)
    و اون نعمت ، نعمت شعر گفتنه
    شما شاعر ها از باقی مردم 3 بر هیچ جلوترید :) ، همیشه به شاعر ها غبطه می خورم

    با این حال شعر ها تراوش دله ( همینطور که شما اشاره کردید ) و دل های ما نابلد ها با خوندن شعرهای شما حسی فوق العاده پیدا میکنه و همطنین با دلهای شما میشه :)

    به قول شاعر عزیزی " هر شاعری در سینه‌اش پیغمبری دارد  " 
    و کار بزرگ هر پیغمبری محبت کردنه و این شعر ها محبت های شماست برای ما ساده ها :)

    شعر های زیباتون رو دارم دنبال میکنم و می خونم و این یعنی تا مدتی تغذیه شعری ام فراهم شده ( مثل معتادی که به مواد میرسه :/ )

    آرزوی بهترین ها رو براتون دارم

    پاسخ:
    سلام به شما و مهرتان

    من نه شاعرم نه ادعای شاعری دارم و نه در سن و سال شاعر بودن هستم

    ولی دلم با من خیلی فرق دارد

    هر چه مینویسم از دل است و بس

    خوشحالم که شما از احساسم لذت میبرید

    شادمانم میکند سخنان پر مهرتان

    باز هم ممنونم
  • مجنونِ لیلی
  • خیلی خوب بود :)
    باز هم بسرائید . احسنت :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم . چوبم میزنید . و من لذت میبرم از این چوبکاری.. نوشته هایم دل دلیست بیات شده در کنج دلم . شما لطف دارید و من سپاسگزارتان هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی