رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

تقاص عاشقی

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۴۸ ب.ظ

Варя Баркалова  Be featured in Model Citizen App, Magazine and Blog.  www.modelcitizenapp.com


گفتم منگر مرا که بی تاب شوم


چون شمع به پیش چشم تو آب شوم


یک عمر تقاص عاشقی را دادم


گر تلخ نمودمی ، می ناب شدم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • مجنونِ لیلی
  • "یک عمر تقاص عاشقی را دادم"
    🌹
    بسیار زیبا 
    و تک مصرع فوق بی نظیر
    پاسخ:
    احساس میکنم از دل بر آمده ام مورد لطف شما قرار گرفت . ممنونم از محبتتون
    سلام

    درود بر شما استاد ...
    پاسخ:
    سلام من باید سپاسگزارتان باشم که لطف میکنید و به میهمانی احساسم میائید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی