رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

هرگاه آمدی

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ق.ظ

“Everything about her seems to be saying, Listen, if you don’t look attentively, if you don’t go beyond my simplicity to detect the simmering volcano in me, you are not it.”  - Rawi Hage, Carnival


هرگاه آمدی و


ندیدی نشان من


خوشحال باش


رفته به باد آشیان من


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • مجنونِ لیلی
  • درود بر شما
    و مثل همیشه دلچسب و هم نوا با دل
    پاسخ:
    سلام به شما که به مادر لطف دارید . خوشحالم میکنید وقتی می بینم که دلنوشته هایم را میخوانید
    سلام
    به به ، چه زیبا:)
    وقت بخیر
    پاسخ:
    سلام به شما

    خوشحالم از حضورتون . و شادمان از اینکه مورد پسندتان بود .

    اینهم سعادت منست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی