رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

رسم جاودانی

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ

Splash of Pink Color / Roses


به چشمانت قسم باید بمیرم


کجا دیگر چو تو دلبر بگیرم


اگرچه جز بلا از تو ندیدم


زبخت بد به دامت من اسیرم


شب و روزم شده گُل با تو گفتن


ندارم کار غیر از غصه خوردن


نداری عیب اما  سرگرانی


غمت با من خودت با دیگرانی


به دورت با دل و با دیده گشتم


به عشقت از همه عالم گذشتم


نبوده قسمتم با من بمانی


بدان بی تو نکردم زندگانی


گذشتِ روز و شب کرده تمامم


نمیخواهم دمی دیگر بمانم


هزاران شکوه دارم ،کو زبانی؟


چه حاصل چونکه بگذشته جوانی


"رسا" اینست رسم جاودانی


خوش آن باشد بمیری و ندانی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

گیتی جان . 
شما که انقدر لطف مادرانه داری
یه لطفی میکنی تکنیک موزون سرودن رو بهم یاد بدی؟؟  من برای هم وزن کردن مصرعهام واقعا چالش دارم !! 
فقط چیزی که به ذهنم میرسه این که یه ضرب اهنگی رو تکرار کنم و واژه ها رو سعی کنم با اون تطابق بدم و روی ریتم سوار کنم ! 
مثلا  :  دادام دا  .  دام دادام دا .   دام دادام دا خدایا عاصیان را ره تویی تو   .   در این شبهای تیره مه تویی تو
!!!!
پاسخ:
سلام بر شما پسر خوبم

من نه تجربه دارم و نه شعر میگم همه ی نوشته های من از دلم می آید شانسم زده شکل شعر به خود گرفته . در حقیقت دلنوشته است . شما برای رسیدن به منظور والائی که دارید باید با صاحبنظران در تماس باشید و از آنها بخواهید راهنمائیتان کنند

صد البته من از این کامنت شما بسیار لذت بردم که به مادر اینهمه لطف دارید . برایت آرزوی موفقیت میکنم . بهر حال هر دلی دردی دارد که مظمئنا با افراد زیادی دانسته یا ندانسته مشترک است از دل بنویس حتما بر دل خواهد نشست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی