رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ساز اجل

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۳ ق.ظ

Unfolding schemes.


میسوزم و نیست حسرتی در دل تنگ


کی رخنه کند نور درون دل سنگ


در چشم نمانده نور و در تن جانی


انگار اجل زند به سازم آهنگ


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

زخمی بر پهلویم هست
روزگار نمک می پاشد
و من پیچ و تاب میخورم
و همه گمان میکنند
که من میرقصم.....
پاسخ:
از این رقصها همه ی بندگان خوب خدا کرده اند . دنیاست و همین رقاصیها چه میتوان کرد؟
انگار اجل زند به سازم اهنگ....

سلام مهربان بانوی عزیزم
ایشالا که حالا حالا ها زیر سایه مهر و مهربونیت باشیم
پاسخ:
سلام به شما مهربان

آهنگ اجل هم بد آهنگی نیست . من به مرگ طور خاصی نگاه میکنم . احتمالا خودش دنیائی دارد . حیف که نمیشود از تجربه اش به دیگران اطلاعاتی داد . اینهم شاید صلاح خدا باشد کسی چه میداند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی