رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

پرکشیدی

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۱۷ ب.ظ

Image result for ‫تصاویر روزگار سخت‬‎


بیهوده ز ما تو پا کشیدی


یک بنده چو ما کجا تو دیدی؟


مستی شراب خود چشیدی


ازما تو بگو چرا بریدی؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

جرم از تو بود و گناهت به نام ما زدی
سود را ببرده جنابت به کام ما زدی ؟
شعرتونو ساعتی پیش دیدم  به هر حال بیت بالا به ذهنم رسید ، جوابیه ای بود شاید ... تقدیم شد
پاسخ:
سلام به شما و سپاس از اینکه احساستان را برایم فرستادید . کلی خوش به حالم شد. موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی