رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

انسان

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۳ ب.ظ

Pinterest: @romanokeser 👀✔️


وقت زادن زار و گریان آمدم


با فشار و جبر دوران آمدم


با کلاهی بس گشاد و رنگ رنگ


دیو و دد با نام انسان آمدم


از شرافت ذره ای در من نبود


مدعی بر نسل شیطان آمدم


شد خداوند خدایان حامیم


کافری ظاهر مسلمان آمدم


هیچ پروایم نبود از کردگار


چون به فرمانش بدینسان آمدم


گر شرر بر خیزد از من عیب نیست


چون به رسم دین و ایمان  آمدم


شاکر آنم که من را آفرید


فی المثل مانند سلطان آمدم


هرچه میخواهم به من بخشیده است


همچو گل در فصل ریحان آمدم


نقش صد رنگی "رسا" در آدمست


راست می گوید "به فرمان آمدم "


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • مجنونِ لیلی
  • سلام برشما
    امیدوارم همیشه حال دلتون ، احوال و افکارتون همواره در رضایت و آرامش و شادمانی باشه
    به هر حال شاعر بودن این حسن روداره که میتونید حرف دلتون رو بزنید 😉

    پاسخ:
    بله درسته که وقتی آدم قلم تو دستش هست مثل سلطانیست که میتواند هرآنچه را میخواهد بنویسد ولی به قول قدیمی ها یک امائی هم دارد
  • مجنونِ لیلی
  • و مثل همیشه "خوشا به حال شماها که شاعری بلدید"
    👌
    پاسخ:
    سلام به عزیزی که هزارها هنر دارد و این چند کلمه نوشتارها را دلنشین میداند. بهر حال همیشه همه چیز آنطور نیست که ما از دور تصور میکنیم . باید آنقدر دل پر باشد تا دلنوشته ای از آن بر قلم جاری شود . امیدوارم همیشه شاد باشی عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی