رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

روزگار من

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۳ ب.ظ

Eugene de Blaas Pinturas- El Watercarrier de 1908


کار من از آبرو بگذشته است


خوردن جام از سبو بگذشته است


دهر با من می ستیزد ، ای دریغ


روزگارم با عدو بگذشته است


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

مثل همیشه عالی :)
پاسخ:
سلام شما لطف داریدو من سپاسگزارتان هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی