رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

به تمنا نشسته ایم

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۰۲ ب.ظ

"Yet she was free, wild and independent.  The support would be missed, but she had missed being alone.  She would not regret her time with him, but she would not wish for it again either."


ما را نبود طاقت دوری، شکسته ایم


عمری اگر بوَد، به تمنا نشسته ایم


دانم که در هوای دل ما تو نیستی


بیهوده چشم به راه تو بسته ایم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • مجنونِ لیلی
  • بی نظیر مثل همیشه 👌

    نگاه میکنی و من دوباره می فهمم
    که غرق گشته دلم در نگاه یک طرفه
    #مجتبی_زارعی
    پاسخ:
    سلام . ممنونم عزیزم . شما مهرتان بی پایان است . خوشحالم که به دلتان نشسته . من از سر دلتنگی کاغذ سیاه میکنم . باز هم سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی