رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

جانی به تن نمانده

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲ ب.ظ

people around the North still use firewood for heating


از ناله حد گذشته .جانی به تن نمانده


برما گنه ببخشا بر جان ما توان ده


دل برده این جهانت از عارف و از عامی


اما همه فریب است . من دانم و تو دانی


گفتی که در دو گیتی .خوشحال میتوان زیست


پنهان مکن .بگو که .خوشبخت درجهان کیست؟


هرگوشه پر ز درد است از صفر تا نهایت


ریزند بر دهان خاک تا گم شود صدایت


گفتی وفاست کارت ماجز جفا ندیدیم


از ناکس و زهر کس بس ناروا شنیدیم


صبر است چاره کار. ام کجاصبوری؟


خود شاهدی که دیگر در دیده نیست نوری


فریاد هم درین دهر دیگر گره گشا نیست


ای کاش ره نمائی .گوئی که چاره در چیست؟


رنجور گشته حالم. دنیا شده وبالم


یارب"رسا" بریده دیگر مده مجالم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • اسرافیل مهدوی
  • سلام.
    چه شعر قشنگی بود ولی یه خورده آدمو ناراحت می کنه.

    دل برده این جهانت از عارف و از عامی
    اما همه فریب است، می دانم و تو دانی

    این بیت خودش رسما یه پا عرفان بود.
    شما کتاب شعر هم دارید؟
    پاسخ:
    سلام به شما مهربان . من شعر نمیگم فقط درد دل میکنم و این دلنوشته ها هم ارزش چاپ ندارد . برای دلم مینویسم و کاغذ سیاه میکنم . با اینهمه خیلی خیلی خوشحال شدم که به دلتان نشسته

    صد البته از درد دردمند  جز درد چه میتوان انتظار داشت . دلی دارم درون درد و برون درد  

    سپاس از مهرتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی