رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

مرگ راحت

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۵ ب.ظ


کاشکی در سینه ی من دل نبود


در میان موج و طوفان بود.درساحل نبود


کاشکی ارام بودم همچو دریا بی خروش


صاف و آبی رنگ .فارغ بودم از هرجنب و جوش


کاشکی یا سنگ بودم. یا کلوخ شوره زار


یا شرابی تلخ بودم تلختر از زهر مار


کاشکی از پای تا سر در تنم یک رگ نبود


آنزمان از شاد بودن در جهانم شک نبود


بار سنگینی به دوش من نهاده زندگی


هرکه دارد دل . بسوزد تا ته درماندگی


بس شنیدی یک دل بی غم نباشد در جهان؟


منکه با هر دم در آید از دهانم الامان


از تمام زندگی دارم شکایت گوش کو


بر تنم جای دو صد نیش است یارب نوش کو


ساقی و جام و شراب و لذت دنیا کجاست؟


این تن ناسور ما از غم ندیدست و نخواست


لااقل یک مرگ راحت کن نصیب جان من


تا رسم بی دردسر آنجا که هست جانان من


حسرتش باشد"رسا" این آخرین فریاد اوست


می کشد از سینه آهی . شکوه ها از داد اوست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام بانو.
پاسخ:
سلام عزیزم . خوشحالم میکنی. امیدوارم همیشه دلت شاد باشد و موفق در تمام عرصه های زندگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی