رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

گرگ دل

شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۷ ب.ظ

I love you, my sweet Sergey, my charming Russian man!


همه گفتند ره عشق نباشد هموار


گر چنین یار بود بر سر دوشت آوار


رفتم و دل به خطا کرد مرا همره خویش


من شدم عاشق و افتاد دلم از من پیش


من شدم مضحکه ی دست دل نا اهلم


بین مرا حال که در آخر خطِ جهلم


خنده دارد بخدا حال من و حال دلم


کو زبانی که دهم شرح ز احوال دلم


من شدم پیر و دلم عشق جوانی دارد


گشته چون کودک و امیال نهانی دارد


ترسم آخر به ره باد دهد هستی من


من نخورده همه جا جارزند مستی من


وای بر حال"رسا" ودل دیوانه ی خویش


گرگ دل کی به صبوری بشود همچون میش


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی