رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چه دیدی؟

دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ب.ظ

Image result for ‫خوابهای  عاشقانه‬‎


به خوابم آمدی با چشم گریان


به من گفتی ، پشیمانم پشیمان


مگر در خواب بینم این چنینی


ترا دیدم به بیداری غزلخوان


نگاه از من گرفتی وای برمن


به حسرت مانده ام سر در گریبان


چرا با من چنین کردی؟ ندانم


چه دیدی ؟ گین چنین دادی تو تاوان


نظر بر من نکردی از ره لطف


نظر بازی نمودی با حریفان


نخواندی از نگاهم سوز دل را


سرت گرم خوشی در جمع یاران


"رسا" عمریست میسوزد چه دانی؟


ندانی تو غم و سوزم بدین سان


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی