رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

غلط نیست

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۲ ب.ظ

Maria Ivonne Leiva: Google+


شررها ز تو خورده بر جان من


چنین آتشی سوخت بنیان من


چه سود است فریاد و افغان من


غلط نیست گر رفته بر باد ایمان من


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام و درود بر شما 

مثل همیشه زیبا شعر سرودین !
قلمتون مانا 
عمرتان جاویدان🍀

ممنون 
پاسخ:
درود به شما و سپاس از اینهمه مهر . چقدر باید از خدا شاکر باشم که شما عزیزان قدم به میهمانی احساسم میگذارید . هرچند میدانم که بضاعتم کم است ولی شما بزرگوارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی