رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

شرمم آید

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۷ ب.ظ

Follow me for more @QueenAlise


شرمم آید که نگاهت بکنم . پیش همه


یا شکایت زغم دل بکنم . پیش همه


گرچه سخت است چنین خود شکنی میدانم


کاش میشد که رهایت بکنم پیش همه


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چه زیبا و سوزناک سرودین!!
درود!!
دلتون شاد!!
پاسخ:
سلام به شما که ایمهمه لطف دارید. خو دلم تنگ است از اوضاعی که بر این زمانه ی دون میگذرد . از من که گذشته دلم به حال

شما جوانان و این آب و خاک میتپتد . برای همه تان یک به یک آرزوی بهروزی و سربلندی دارم

ممنونم که به یاد مادر هستید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی