رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

می شود یادم کنی

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۳ ب.ظ

Animasyonlu Fotoğraf


می شود ای نازنین یادم کنی؟


بی خبر آئی ، مرا شادم کنی؟


پای بگذاری به روی دیده ام


من خرابم پاک، آبادم کنی؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • اسرافیل مهدوی
  • سلام و صد درود بر فرهیخته ادیب، خانم رسایی بانوی نازنین.
    گفتم عرض ادبی بکنم.
    عذرخواهی حقیر رو بپذیرید که چند وقته نتونستم جویای احوالتون بشم.
    امیدوارم سالم و تندرست باشید و سایه ی پر از مهرتون بر سر کسایی که دوستشون دارید و دوستتون دارند حفظ و پابرجا باشه.
    عمرتون پربرکت و قلمتون نویسا.

    پاسخ:
    سلام من به شما عزیز مهربان

    ممنونم که با اینهمه مهر به یادم هستید

    شرمنده من باید باشم که بعلت گرفتاری در تمام مراحل قصور میکنم .

    من برای شما عزیزم یکدنیا سلامتی و سعادت همراه با دلی خوش از خداوند متعال خواستارم

    صمیمانه از شما تشکر میکنم . امیدوارم که مادر را ببخشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی