رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بیاور شاهدی

پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۳۴ ب.ظ

Photograph Dreaming by David et Myrtille  dpcom.fr on 500px


خدایا قصدت از دنیا چه بوده؟


مشو منکر، که این کار تو بوده


هنر گر خواستی؟ اینکه هنر نیست


ز شادی در چنین دنیا اثر نیست


خیالت خوش جهانی آفریدی؟


برای ما غم و محنت خریدی


سرت را گرم کردی با من و ما


نکردی حل تو آخر این معما


شدی همبازی شیطان ِ بدنام


چرا پخته شود همبازی خام؟


گمانم برده شیطان، اندرین کار


بگو آری ، نکن دیگر تو اصرار


زمینت گشته انبان کثافت


سراپای جهانت غرق نکبت


دراینجا ظالمان خوشبخت و شادند


به سر تاج و گله بر ما نهادند


هر آنکه هست روز و شب به یادت


کجا بودی به یادش . جان فدایت


تماما وعده ی دنیای باقی


خوشا بر حال آنکه گشته یاغی


بیاور شاهدی تا باز گوید


"رسا" تادل ازین کفران بشوید


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی