رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گرگها ی روی زمین

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹ ق.ظ

hip hop in by ~Shinigamizz on deviantART


زنده است آنکه زندگی بخشد


مرده است آنکه مرگ می پخشد


آفریدن بُوَد پسند خدا


هرکه را جان نداده دیده روا


برخدا دادگان تو خرده مگیر


جان چو او داده است سُخره مگیر


بودن هرکسی صلاح خداست


گر نباشد قبول . کی آنجاست؟


چون بزرگی سزای او باشد


هستی و مرگ حق او باشد


نام او را مکن تو دستاویز


آبروی خدای را تو مریز


مشو پروردگار روی زمین


منشین همچو گرگها به کمین


خون هر بی گنه مکن شامت


نام یارب ، دانه و دامت


درد دارد"رسا" به جان و تنش


ترس دارد ز خواری وطنش


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی